Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

MOVE ON



Setiap yg hilang, pasti berganti...
Untuk mencari pengganti sebenar tidak semudah yg difikir...
Alhmdllh, aku bahagia sekarangg ...
Ye, cukup bahagia..
Walaupun selalu ditimpa dgn pelbagai cubaan & dugaan ...
Hanya kesabaran ...
Yg dpt menjadikannya indah...

Kepergian yg tsayangg, 3tahun yg lalu ...
Mengajar aku erti Kasih & Sayang yg sebenar ...
Yee, aku dh move on ...
InsyaAllah, semua akan jd biasa lepas ni..
Aku berterima kasihh sangat-2...
Kehadiran kau dlm hidup ini ...
Cukup membuat aku lebih matang ..

Hidup ni, jgn tlalu percaya ..
Itu lhaa yg aku sentiasa awasi ..
Dan dengan itu, aku dpt yg berhak ..
Yg betul-2 memahami diri ini...
Untuk daptkan yg betul-2 dapat tahan dgn kerenah aku ini ..
Memerlukan masa yg lama untuk aku menilai dirinyaa ...

Aku sentiasa brdoa, aku sentiasa meminta dari yg Esa ...
Aku memintaa dari-Nya ...
Panjangkanlah Jodoh kami, Lindungilah kami dr segala Malapetaka & Bahaya...
Aku memintaa lg ....
Kuatkan lhaa diri ini, Beri lhaa kami kesabaran yg tinggi..
Kesabaran yg tinggi dlm menempuhh Ujian dr-Mu ...
Permudahkan lhaa segala urusan kami...
Aku terus meminta dari-Nya ...
Satukan lhaa kami ...
Aminn..
Amin..

Terima kasih atas segalanya ..
Aku tsangat sangat brsyukur kerana kehadiran kau disisi...
Cukup mengajar aku erti sebenarnyaa Cinta ..
TerimaKasih sayangg ..
Aku sentiasa menyayangi dirimu ...
ZulSyahmi B Sa'ari ...
Kau yg t'akhir ...
Aminn..
Amin..


I'm just an ordinary girl who live in awesome world