Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Happy Anniversary My Dear LOVE ....



Late wish fr our Anniversary, so sorry babyy :'(
18/12/2010 & now alreadyy 18/12/2013
I do miss youu my dear Love ..
Hmm i wish that u still with me right now, besides me :'(

Btw, Happy Anniversary fr 2years my dear Love, Allahyarham Mohd Faiz Bin Yunos :')
Walaupun kau dh tk ad atas dunia ni, aku akan terus menerus ucapkan ni untuk kau.
Tk lupa jugaa, doa aku sentiasa mengiringi kau di atas sana sayangg :')

Hmm aku dh penat derita atas kepergian kau sayangg, 
Yg aku harap skrg, kau tenang di atas sana.
Aku tk lg menangis, tp kadang2 ada juga airmata ni yg tanpa disedari mengalir jatuh kepipi ...
Maafkan aku sayangg, bukan maksud aku untuk menangisi kepergian kau lg ...
Cuma hati kadang2 merinduimu diatas sana, Kekasihku :'(

Sayangg, doakan kejayaan aku disini.
Doakan yg terbaik dlm segala keputusan yg aku buad kelakk..
Hmmm bukan senang untuk aku melupakan setiap kenangan yg kita cipta suatu ketika dahulu..
Tp, yg mampu aku lakukan sekaranggg..
Simpan semua memori & Kenangan yg kita lalui bersama sebagai suatu yg terindah dlm hidup akuuu :')



Hmm aku tk kn pernah lupa untuk ziarah pusara kau sayangg :'(
Aku sentiasa ada untuk kau, dan aku tahu kau juga begitu ...
Mungkin kita tk dpt disatukan didunia, tp aku yakin.....
Kita akan dipertemukan & disatukan di akhirat kelakkk...
InsyaAllahh :)
Aku sentiasa doakan semua ni sayanggg ...


From, ur Love :')



I'm just an ordinary girl who live in awesome world