Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Ghindu






Hii dear readers !
Rindu rasanya kt blog kesayanganku yg sudah mulai brhabuk niyh ....
Haisyy, sebenarnyaaaa mcm mcm aku nk share dgn kengkorang ..
Tp tu lah , sentiasa tk ad masa .
Geram jeee rasa ..

Well, as u all know ..
I DO MISS MY FAV BOY TOO MUCH !-
Dear bby , ghindu sgt-2 kt awk :'(
Bila aku ckp rindu kt dia ni , mesty dia ckp ' sbr k syg, nnty by balik ea '
Haaa tu lahh sokmo yg dia ckp ..
Pffftt bila lah kn dpt jumpaa bby aku ni lg ...

Well, aku ni payah bebenorr nk berenggang dgn dia lelama .
Paling lama pun sebulan ...
Pffffttt trkontang kanting jugaaa lah hidup gua kt KL masa tuh ..
nk pegy mana-2 mesty tringat kt dia ....
Haisyy mana tk nyaaaa , ke mana dia pergi situ lah ad aku.

5hari lg my birthday n for sure also my anniversary w/ my bby Syahmi ...
Erghh i wish we can be together on thats day :(

Grrrr tk sabar rasanyaa nk balik KL ...
Ghindu laki gua cm nk mampos .

Ohh lupaaaa ..
Sebenarnyaa aku ada something nk cakap kt kau sayangg .
Ohh but then later lahh ..
Saya akan update on our next anniversary .

Ohh wait , thankyou fr the chance .
i do appreciate it too much :*
i'll not let u down anymore .
i'm promise my dear :)

Love you till end of my breath dear Syahmi Saari  :*




I'm just an ordinary girl who live in awesome world