Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

boring

 
 

Heyyooo Lovers!
Thnks fr visit me again ^^
Hm nothing interesting with mylife.
Ohh  heyy, i'm 18 lhaa this year :)
FREEDOM!
Skrg ni musim tengkujuh lhaa,
aku tk dapat nk turun JB.
Kesiann mmbr trcinta ku yg menanti.
Tggu kayyy?
Mama ckp musim tengkujuh ni habis bulan March kott.
So, maybe bulan March kott aku turun Jb.
Seroiusly, stay kt ruma memang bosan.
Tp, nasib baik ad adk kecik yg comel niyh:P

comeyl kn?
mcm muka akk dia yg triple comel ni kn?
Haha *perasan*

Ohh, i've nothing to share aitee now.
Life aku boringgg.

So, byeeeeeeeeeeeeee :) 

I'm just an ordinary girl who live in awesome world