Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

much better :)

 
 

 Hm hyee diary .. sorry lama tingglkn kau.. bukan aku sengaja .. tp aku jd malas lately niyh..

Hmm dear diary,
 aku dh tk tahu nk mengadu kt sape lg.. Hm aku kehilangan someone ..
someone yg aku sayang sgt.. someone yg aku tggu hmpir setahun.. dia pergi tinggalkn aku :(
tahukn sape? Wan Muhammad B Wan Yusoff. Siyess, lama dh aku tggu dia..
then dia officially jd milik aku 111012 at 10pm. Siyess aku ckp, dia lelaki baik. dia the best!
dia always ad untuk aku. time aku kt asrama, dia selalu dtg semata mata nk jumpaa aku. SOmetimes,
dia bawak makanan untuk aku. Hows sweet aitee? tp semua tu tk kekal lama.. kebahagiaan hanya sementara milik kami brdua.
kami trpaksa bpisah.. dn jalan yg dia pilih adlh Silent Break. Memangg perit untuk aku terima semua niyh.
tp, aku sggup demi kebahagiaan dia. Aftr breakoff, aku suruh kwn dia untuk nasihatkn dia supaya jd lebih matang kelak
Hmm sad storyy fr me :(


 Hm another story? Nth .. semua mcm biasa.. Ohh lupaa nk ckp, aku tukaa num.. aku pakai num baru lg :)
haisyyy, rmai marah aku tuka num. sorry lhaa, aku bukan sengaja ..tp aku rimas bilaa ramai budak
lelaki sekolah aku tahu num aku. kayy bukan nk ckp yg aku niyh sombong or belagak..
 tp aku tk suka dgn cara
dorang mcg aku. RUDE gilaa! Mcm org tk ad akal! tuu yg aku benci sgt dgn certain boys kt sekolah baru aku tuh. Hm aku tahu ramai
yg ckp aku niyh sombong aitee? Hahaha sokayy, sukahati korang lhaa ea? Lama lama senyap lhaa tu kn?
Hahaha kayy sekarangg aku pun dh FREEDOM! Paper last aku 6/12/12. Tepat 4pm freedom milik aku!
tp kn , aku tk rasa pun yg aku dh freedom. Semuanyaaa sebab aku stay kt KELANTAN! Ya rabbi, tepuuu
lhaa siak aku dok sini. Ap pun tk ad kt tmpt aku niyh ~ lol semua tk ad! serious, aku mengalami kejutan budaya yg sgt luar biasa.
Haisyy dh dekat setahun aku tk dpt rasa masakan mamak, kt sini aku lgsg tk hangout, semuanyaaa tk !
mama tk kasi aku bkawan dgn budak budak kt sini. jiran jiran sekampung semua pelik dgn aku.. trkurung dlm rumah.
tp nasib baik lhaa ad lappy dgn internet. haaa tu lhaa budaa zaman sekarang kn.. haha..

Ohh yekk, aku ad bestiee tw kt sini. Bestiee aku tuh Student dr Maahad Tahfiz Sains Muhammadi.Student sekolah tuh semua lelaki tw. Eh sekolah maahad tahfiz tu
dekat sgt dgn rumaa aku tw. They all selalu dtg kedai aku.. Hm bestie aku tuh Muhd Ali Hakimie B Muhd Zukeri. He's the best fr me!
Dia always buad aku happy.. Sumpah weiyh, aku syg dia sgt2! Alaa, dia bwu F2. Tp, aku suka kwn dgn dia. Dia trlalu matang bg aku.
Dia tuh romantik jugaa weiyhh, dia pandai pujuk aku bila aku merajuk dgn dia. Haa mesty ad yg igt aku syok kt dia kn? Haha chillex ahh,
bestieee jeh kutt.Tp kn, untung weiyh sape dpt jd gf dia. Dia sgt sgt sgt phm perasaan perempuan. pndai pujukk pulaa tuh.. Confirm cair habiss.
ehh , dia bukan playboy tw. Dia budaa baik :)




 Haa tuhh lhaa bestiee aku. Someone yg sgt special jugaa dlm hidup aku. Handsome tk? Ad sesiapa yg bminat untk bkenalan dgn dia?
Haa boleh lhaa cntct aku, tp korang tuh kene lhaa sama taraf dgn dia tw. 
Dia tuh budak tahfiz, budaa yg menghafal al-quran . bukan hafal
lirik lagu mcm bdk2 kt luar . thts why lhaa aku ckp dia sgt special bg aku. Ehh jelez?
 Jgn lha jelez, bestiee jek :)


 Ohh yek, sekarang niyh aku tgh SOLO . Haha dlm erti kata lain, aku tgh SINGLE :P
Ehh aku tk searching fr any boyfiee pun skrg niyh, aku lg selesa mcm niyh.
tp kn, phone aku tk pernah sunyi walaupun aku dh tuka num. Haha mcm ramai jek kn org cntct aku?
Tk lhaa, tk ramai pun tahu num bwu aku.
Sekarang, aku tgh brkenalan dgn someone. Kami masih lg perlu masa untuk mengenal hati budi masing masing.
tp, kalau ad jodoh tk kemana kn? InsyaAllah, kalau kami dh IN A RELATIONSHIP , aku akn cuba jd yg trbaik untuk dia.
Btw, thnks fr make my day
ZULSYAHMI B SAARI :)



I'm just an ordinary girl who live in awesome world