Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

MyLifeeee :)

 
 

 Hello readers :)
How's the dayy yoll? Everythings okayy? Fine?
I Hope So :*
Well, dh lama gilaa right aku tk update blog?
Hahaha it's a bit of my lazy came back Lalalala~
Kayy i know theres no one outside care bout my blog anymore -.-
pity me :(

Jyeahh welcome back my online diary! Mwah :*
Kayy let me share with em what've been happened in my life
Ohh for sure i'll share what i still remember. Hahaha *Dh tua* #Bak kata Kimie :D

Kayy lets start with 6Feb:

Kayy let me told here yg i pegy sekolah lama with Jieyraa nd Ifaa :)
Ohh gilaa lamaa tggu dorg kt depan sekolah, nk dekat sejam
Sabar jee lhaa kn. Then they all datang jugakk Yeeeehhhaaaaaa :)
Masa mula mula masuk tuh aku dh brdebar, semua rasa ada
nk trkencing lhaa, trberak lhaa Haisyyy sabarr jeee lhaa masa tuh
Then ad makcik ni tanya "datang sekolah buad apa?"
Then i said " Sajee, jalan-2"
Makcik tuh cakap "Senior sekolah ni last year ea?"
Then i balas "Hakk Ahh"
Lol malu malu malu
Masuk jee sekolah trserempak dengan my cikgu sains last year, Cikgu Rozi :)
He ask " Buad apa?"
I balas "Sajee, nk hantar buku" Hahaha #Alasan
Then we all terus naik tangga yg dikhaskan untuk pelawat nd cikgu. Hahaha *Bangga*
Dulu mana lalu tangga tuh sebab brgelar Pelajar but this year digelar Pelawat. Hahaha
Sampai tingkat 2 terus nampak kelas 3Amanah. Kelas my partner Mukhlisi.
Hahaha kelakarr tengok Her face that time. Hahaha dia trkejut tengok aku. Mcm org kene sawan
Dia shock gilaa dpt tengok aku agaknyaa Hahahaha
Then terus naik sampai tingkat 3, masuk jee bilik guru terus cari my form teacher last year, Ustazah Norliza
But , She's not around. So, we all decide turun guna tangga kelas aku dulu. Aku intai kelas 4Sains1
Hahaha cari mybeloved adik agkat Ahmad Rosydan yg dapat straight A's masa PMR last year
Hm but He's not around too. Dia pegy rehat kott rasanyaa. So, Sampai jee kt kelas 5Sains1 tinngkat 2 tuh,
All of em yg kenal aku terus datang kt aku,jieyrah nd ifaa. They all salam we all
Then yg funny nd buad aku malu nyek when ada certain people yg aku rapat last year Scream nampak aku Hahaha
"Kak Zizie Kak Zizie Kak Zizie" Hug nd Kiss them tight :*
Halahaiyy rasa macam artis pulak that time Hahaha
Suddenly, i saw my ex crush, my ex boyfriend Wan Muhammad Wan Yusoff
Hm aina perli dia "Kak zizie Kak zizie Kak zizie"
Haisyy, i miss him :( Tp, jodoh tk panjang. Redha jeee lhaaa kn? :(
Lepas dpt jumpa they all, aku terus pegy Library, Hantar buku yg pinjam last year Hewhewhew tk sempat nk pulang
Sepanjang perjalanan ke Library tu terasa diri ni retiss pulak lhaa kn kt sekolah sendiri Hahahaha
Haaa ada jee people datang Scream "Kak Zizie!!" Salam nd Hug me . Lalalala bahagia nyaa dpt jumpaa semua
Then trserempak dengan my roommate masa kt asrama tahun lepas, Anaa :)
She Hug me tight :* Glad to hear that dia dapat masuk kelas 4Sains2 this year :) Well, thats my lil sis. Hahahaha
Habis satu sekolah aku round then kiteowg lepak dalam bilik peperiksaan dengan Cikgu Radzi nd Cikgu Satar :)
Special kn? Jgn lhaa jeles Hahaha Then aku jumpa Ustazah Norliza kt kelas 3Bestari. Guees what?
I saw my one and only Illika Awfiah Nabillah Bt Suhaimi
She's the one yg rapat gilaa gilaa dengan aku laast year, dia pun new student mcm aku jugak last year
She's from Pahang then aku from Johor. Masing masing orang luar so sebab tuh boleh rapat
Tk dpt lhaa nk hug her that time cause ad ustazah, then aku sembang-2 dengan ustazah kejap.
Ustazah cakap "Kenapa datang? Nk bg kad jemputan kahwin kew?"
Then i was likee Hahhh? Me? Kahwin? Hahahahaha
Aku ckp kt ustazah " Hahh, tk lhaa ustazah, datang nk bayarhutang last year"
Ustazah cakap "Ohh, ingtkn dh nk khwin"
So ak tnya ustazah " Kenapa ? Dh ad senior last year dtg sini ckp nk kahwin kew?"
Ustazah said "Lhaa, awak tk tahu kew? Budak kelas kita last year nk kahwin dh this June"
Huhh i shock gilaaa! Tk sgka! My classmate last year dh nk kahwin! Wohoaaa too early babe!
And i said "Hm okayy lhaa tuhh , dh jodoh agaknya"
Then, aku boleh pulaa trserempak dengan makcik aku yg mengajar kt situ Hahaha
dia tnya " Kenapa datang? Rumah kn jauh, siapa hantar?"
Haaa trkial kial aku nk jawab " Hehh datangg bayar Hutang, mama hantar"
Makcik aku tuh baik, so dia ajak aku balik dengan dia.
tp lambat ahh sikit, balik pkol 2.30 sebab dia kene jumpa dengan tokoh nilam sekolah
Guess what? Adik agkt kesayangan aku yg kelas 4Sains1 tuh Tokoh Nilam English Language
*Bangga kejap* Hahaha adik agkat aku kn tuh.
Hm dh pukul 2, Jieyrah nd Ifaa balik. Aku pulak pegy library tgok makcik aku meeting dengan tokoh-2 nilam.
Lalalala sebenarnyaaa aku nk tengok adik agkat kesayangan aku tuh jekk. Hahahha #Gatal
Lepass siap semuaa meeting, akhirnyaaaa dapat jugaaa aku jumpaa adik agkt aku tuh !!!!
Bahagiaaaaaa lol dapat jumpaaaa dia ! Masa kt sekolah last year masing-2 malu nk jumpaa,
bilaa trserempak just tegur-2 biasaaa jekk. Al-Maklumlah, adk aku kn pemalu. Hahaha
Lepassss dapat jumpaaaaa adik, kiteowg pun balikkkkkkkkkkkkk
Restttttttttt :)

Haaaa wanna know what i'm doin' anothers day? Kayyy sambung bawah niyh sikit Hewhewhew

7Feb, Khamis:

Haaaaaaaaaaaa aku pegy tengok bolaaaaa dengan cousin aku .
Wohoaaa then, aku dapatt jumpaaaaa dengan mypakcikk, Ali Kimieeeeee :)
Lalalalala dapat jugaaaa aku lepak dengan Kimieeee kejapp, sempat lhaa minum-2 dengan dia
Kayyyy bilaaa dapat jumpaaa Kimieee, memang aku Happy ! :)

10Feb, Ahad:

Rumahh aku ada buad majlis kesyukuran nd maulud nabi.
yg akuuu geramnyaaaa bilaa tiba-2 adik aku cakap Si Ali Kimiee datangg dengan adik dia nd Syakir.
Lol gerammmm sgt! Bukan tk suka dia dtg, tp geram! Malam sebelum majlis tuh, dia text akuuu
dia cakap tk dapat nk datangg sebab kene ikut umi dia pegy KL. #Tipu
Pagi-2 masa hari majlis tuh, dia ckp kt aku yg dia dh kt KL. So, aku ingat dia betul-2 kt KL.
Lol diaaaa tipuuuuuu aku, sengajaaa nk kenekan aku lhaaaa tuhhhh
Haisyyy tuh yg buad aku trkejut bilaaaa nampak diaaa.
But, sokayyy lhaaa tuh kn. Aku happy dapat jumpaaaaa Si Kimieeeeeeeeeee ! :)

Kayyyy aku rasa cukup sampai sini, wait fr next entry kayy readers :) Mwah :*



I'm just an ordinary girl who live in awesome world