Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
 
 

Hii readers :)
Singgah lg? Thnks awk :)

Serious lama kutt tk update blog kn?
Kayy meyhh cniee skit nk story sikit sebanyak ap yg jd kt life aku yg tk seberapa niyh :D

result trial spm aku serious agk mengecewakan :/
hm 3A jee yg mampu aku dpt, yg lain? biasaaa jeee
lepas dpt result trial, bdk kelas 5P kene mengadap dgn PKP1 pasal result kiteowg yg agak boom tuu.
Haha :P
yg paling bnyk kene batch tuu aku lhaa kn, addmath ntah ap2 jee kn aku jawab. 
sediyh doe belajar addmath niyh. piluuu jeee aku tgk soalan addmath
nk muntah pun ad. haha :P

then, kelas aku yg elok2 kt bawah sekali tuu kene pindah naik tingkat 3! Ehh ap siak?
ni yg aku geram ~
tp kn, yg best tuu kelas aku brjiran dgn kelas 4sc1 . Heehee
 dpt lhaa jugaa kn aku intai bdk comeyl tuu :P
tp tp tp tp, bdk kelas 4sc1 pulaa kene pindah turun kelas 3beta kt tingkat 2 tuu.
adoyyy spoil gilaaa!
rindu weiyhh nk tgk bdk comeyl tu :P

Haha kayyy next, baru baru niyh aku gy Kem BI kt PPD .
Serious awesome! Aku dpt group dgn budaaa sekolaa Smk Kandis!
they all semua memangg bestt :)
ehh awk awk, ingt zie lg tk? Hee

Hari isnin pulaa, masa cikgu math nga mengajar ...
mkck aku dtg, dia panggil aku....
smpai kt koridor, mkck aku cakapp ''ayahpa dh tk ada"
Ya  Allah, Hanya DIA sajaa yg tahu perasaan aku masa tuu...
 sekali lg, aku hilang orang yg aku sayangg buad selama lamanya :'(
jyeahh dpn mkck aku memang tk nangis, masuk jee dlm kelas airmata aku turun mcm airhujan
piluuu sgt masa tuu, habis bdk kelas aku tnya ap dh jd kt aku. 

Then, aku kene balik sekolah awal, kelas tmbahan aku trpaksa ponteng .
mama suruh aku balik . 
smpai jee kt ruma mama suruh aku bsiap nk pegy tanah merah rumaa arwah pkck aku...
smpai jee kt tanah merah dh maghrib, jenazah tk sampai lg that timee.
dkt 3jam lhaa tggu jenazah baru sampai pkol 10pm.
masa aku tgok anak2 arwah pkck aku cium dia, airmata aku sekali lg mengalir :(
Ya Allah, mcm2 brmain dlm fikiran aku ...
jyeahhh, aku tringat kt arwah faiz yg dulu jenazahnyaa btol2 ad dpn mata aku :'(
hm aku cuba gagahkn kaki aku kt situu...
lpas selesai solat jenazah, they all tanam terus jenazah mlm tuu jgk...
aku trus masuk bilik cousin aku, mata pun berat , so aku trtdor .
bgn jee dr tidoo pkol 12midnight tuu, aku nmpk the one nd only cousin ksygn aku dr Bentong tuu sampai :)
halahaiyy, mata mengantok doe that time so ak tk dpt nk borak dgn dia
so aku tarik jeee rambut dia then aku btolak balik rumaaa...
Hari selasa aku tk pegy skolah, badan ni letihh woo.
smpai rumaa dr tana merah tuu dh pkol 2pagi.
baju skolah semua pun tk basuh lg.
MC jee lhaa eaa. Hee
Then pkol 2pm aku kene gy tanah merah lg. tp aku hantar cousin aku masuk asrama dulu dgn parents dia dkt SMK Kandis tuu. 
Ehhh ehhh ehhh, masuk jee kt pintu pagar tuu aku nampak ex boyfieee aku!
Ammar Arif B Aziz! 
Ya Rabbi, mmg cair lhaa kn aku tgk diaaa.
Hahaaa tp sayangg, dh jadi EX pun awk :P


halahaiyy, comel nyee adik adik aku dua orangg niyh <3
kayy let me tell something, kak zie sayangg korang sgt2 tw!
anaa, tkah thanks fr be the best in my life.
serious, akk sediyh gilaa masa tgk korang kemas brg .
airmata ni rasa mcm nk mengalir that time, tp akk tahan jee dpn korang :(
akk betul2 rasa kehilangan tw.
hm akk tk sempat nk say goodbye ptg tuu sbb akk dh kene balik ruma .
kalau akk tgk korang keluar asrama tht time, confirm akk menangis ...
Korangg, halalkn semua makan nd minum yg korang pnah bg kt akk kayy?
maafkn akk kayy if akk ad buad korang terasa dgn attitude akk yg nth2 ap pew niyh :P
hm tahun dpn akk tk jamin kita boleyh jmpe lg or tk ...
akk dh habis sekolah tht time nd mana lhaa tahu kn korang dpt pindah skolah lain
btw, thnks ea korangg ..
surat yg korang letak bawah bntl akk tu mmg btol2 buad akk trharu nd akk sediyh gilaa tahuuu baca surat korang tuu. akk nangis setiap kali baca surat korang :'(
korang jaga diri kayy?
jgn lupa kak ziee yg omeyy niyh :P
Kak zie syg korang, igt tuu tw <3

lots of love:
xie :)


I'm just an ordinary girl who live in awesome world