Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
 
 
 

Ohh babe, imy iny ily iwy :p
babyy pls, budaaa omeyl tuu Zie punyaaaa 
Hak Milik Kekal tw. 
Amboi~ 
Haha chillex~

Okayy okayy, He's my boyfriend now nd poeber :p
Haa budakk comeyl baju hitam dlm gmbr atas tuu kn, zie punyaa :)
Dh dh dh, tk yh nk pelik sgt lhaa kn kenapaa gmbr lain atas tuu.
kayy actly, aku dh putus dgn Ammar Arif B Aziz .
mukaa yg mcm arwah faiz tuuu lhaaa.
igt kn?
kayyy we all putus sebab dia curang. 
tu jek .

then budaa baju hitam dlm gmbr atas tu, pengganti Ammar. 
Kayy jelas?
Aku sayangg budaaa tuuu sangatt2.
phm?
kayy tk pyh nk ckp aku niyh mudah cr pengganti lhaa kn,
susaaa woo nk dptkn BF yg btol2 brkenan dihati niyh.
Haa bf baru niyh pun actly aku usyaa dia lame dh.
since bulan march yg lepas.
ehh jgn ckp aku curang dgn ammar masa tu ehh, masa aku couple dgn ammar tu aku sukaa kt bf aku yg sekarang niyh. sukaa jek masa tu, sbb aku dh ad ammar tht time.
aku dpt kenal dia cbb we all satu team masa Kem Kepimpinan Perdana.
Haa dr situ lhaa aku boleyh sukaa kt budak comeyl niyh, dia memangg awesome :)
Hm sad story pasal aku dgn ammar brakhir pd bulan september...
aku dpt btahan dgn ammar hanya 9bulan. tk lama mcm korangggg....
kayy sekarang, aku cubaa lupakan ammar nd aku nk focus kt the one and only bf aku sekarang:
 Wan Muhammad :)
Haa nmpk kn gmbr kt sidebar tu? ad budak comeyl pakai baju melayu wrna pink kn?
Kayy thts HIM <3

 
Haaa kayyy , mls nk bebel panjang2.
story lain kt new post akn dtg.
byeee !
Thnks fr read my nonsense story readers! Lyouu All <3


xoxoxoxoxoxoxo


I'm just an ordinary girl who live in awesome world