Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
 




 
Hii readers :)
Watcha duin’ babe? Memissyouall lhaaa :P
Miss me tk?
Pergghhhh tunggang langgang lhaa siak bahasa aku ..
                    Haha :D kesah ap kn?                  
        
Ohh kayy, cee tengok gambar atas tuuu, omeyyy tk ?
Ohh my mesti omeyy kn?
Haha perasan siakkk zizie aiteeee?
Kayy cunn, sbnrnyaa nk ckp yg gambar atas tu nd gambar2 aku kt fb tuuu masa Hari Raya kt sekolahh :)
Kayy, tahun ni pun aku pindah kt sekolah baru, so this year aku sambut raya dgn kawan kawan baruuu . suasana pun baru
If tahun lepas, aku celebrate kt johor dgn bestieee tercintaaa, tp tahun ni semua berubahhh. Kayy faham faham lhaa knpa kn :(
Btw, budak budak kt sekolah baru ni nice tw! Cuma ad segelintir jee yg mcm shitt, maybe kurang kasih sayangg kott. Haha :p

Hm nd fr sure lhaa, aku baru habis Peperiksaan Percubaan SPM :)
Serious, soalan kt negeri ni memang susah drpd negeri2 lain.
Mcm biasa lhaa, aku low gilaaa dlm subject addmath :(
Someone, pls teach me !
Pecah kepala otak aku doe melayan exam 3minggu
Almost every night aku tido lewat cause of exam -.-

Next mondayy, I’ll get my paper.
Ya Allah, nth berapa A jee kn aku dpt :(
Pray fr me plss :)

Kayy act minggu ni asrama aku cuti sebab hari ahad kn Hari 1Malaysia J
Kayy let me story something here,
Masa hari khamis, aku cll mama suruh amik aku ..
Then mama ckp papa yg pegy amik, serious aku shock masa mama ckp papa yg amik aku kt asrama.
Kayy sbnrnya papa aku balik johor hari ahad so aku ingt that time papa dh ad kt johor.
Masuk jee dlm keretaa, aku tnyaa ‘’ papa tk balik johor lg kee?’’
Papa ckp ‘’awk tk tahu, mama dh mcm org nk mati tw’’
Haa? Mati? Ap seyh? Bulu romaa aku dh naik niyh …
Kayy papa pun story ap yg jadi kt rumahh
Hm act mama aku kn pregnant, tp lepas pegy check kt hospital doct cakap baby dlm perut tk ad sebab doct tk dgr degupan jantung dia.
So, we all memanggg sediyh sebab mama keguguran :(
Hmm then baby dlm perut yg tk jadi tuu pun jd darahh lhaa kn..
So mama pun dh mcm org sakit tenatt aku tgk. Kesian sgtt :(
Papa ckp, masa hari isnin mlm selasa tuu, darah keluar mengalir mcm air paip. Tk henti henti darah tuu flow
Sebab tuu papa ckp mcm org nk mati :(
Then mkcik aku cll ambulance, so ambulance pun dtg that night bawaa mama pegy hospital
Serious, kesian mama sgt sgt :(
Papa yg baru jer smpai kt johor trpaksa patah balik rumah kt sini sebab mama sakit .
Kesian kn?
Mama kene tahan kt hospital 2hari jee, baby yg tk jadi dlm perut tuuu doct cuci smpai tk ad
Then papa ckp, doct bwk keluar janin ….
Sayuuu hatiii aku weiyhh, janin tuu papa tanam kt kubur sini…
Kesian mama :(
Aku tk dpt bayangkan mcm mana kalau aku ad kt ruma masa tuuu,
aku ni dh lhaa masih trauma dgn ap yg jd kt aku dgn arwah faiz last year :(
aku trauma bila tgok or dgr bunyi van ambulanceee . kayyy korangg tahu aitee?
So ni skrg tmbh pula dgn story mama aku yg nyaris nyaris mati smpai kene pggl ambulance…
Confirm aku nangis mcm org gila kalau aku ad masa tuu kn :’(
Hm nd now thanks GOD nthg happen to my mum, thnks sebab masih bg mama peluang untk terus hidip..
Aku tk nk kehilangan org yg aku sayangg buad kali keduaaa :(
Pemergiann arwah faiz masih lg belum dpt aku terimaaaa …..
                                                                            Kayyy stop ceritaa pasal niyhhh
Airmataa aku dh mcm air hujannn niyh :’(

Hmm kayyy that’s all fr this entry.
Sorry dh lama tk update…
Ohh japp, ad gambar boyfriend aitee kt side blog niyh?
Kayy, this boyy memang boyfiee aku .. muka mcm arwah aiteee?
Tp kn diaaa mengaku kt aku yg dia ad gf lain selain aku…
What The *#%$ aiteee?
Sakit hati kn?
Kayyy abaikn jee gmbr dia kt sebelah niyh sebab aku malas nk edit blog buad masa skrggg.

Hm nd fr ammar, ad ap2 lg awk nk ckp kt saya?
Btw, GoodLuck fr ur PMR kayy! Byee

xoxoxoxoxoxoxo


I'm just an ordinary girl who live in awesome world