Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

salam rindu

 
 

 
Hm rasa mcm baru semalam kite jumpe.
Sekarang, awak dh tk ada.
Awak pergi tinggalkn kite.
Kwn kwn awk pun rindu awak.

Yee kite bodoh, kite bodoh mengharap sesuatu yg tkkn dpt jd kenyataan.
kite trlalu brharap yg awk akan kembali pd esok hari.
Beratus hari kite tnpa awk.
kite Cuma rindukan awk.
Rindukan ah yiez teo kesayangan kite.

Kayy stop zie.
Ramai lg yg sayang kau, so pleasee jgn sedih!



Btw, Happy Birthday sayangg.
Sweet 21 :)
Walaupun awk dh tk ad, tp awk sentiasa hidup dlm hati dn ingatan kite.
Awk doakan kejayaan kite kt sini k?
Dulu kite selalu ckp kt awk sebelum kite kahwin dgn awk, kite nk dptkn ijazah dulu kn?
Yee awk, tu memang hajat nd impian kite sejak dr sekolah rendah lg.
Awk selalu bg semangat kt kite bila kite frustrated dgn study kn?
Awk selalu support kite kn?
Awk jd tulang belakang kite.
Demi Nama Allah, kite tk pernah lupakan awk walau sehari .
Jd, kite tahu ygawk selalu tgk kite dr atas sane kn?
Kite sayang awk faiz.

Yee awk, kite janji akan berubah.
Kite bukan lg zizie yg dulu.
Zizie yg dulu sudah trkubur lama dgn segala kenangan pahit yg pernah kite lalui.
Walaupun belum hundred percent kite berubah, tp sekurang kurangnya zie dh tk mcm dulu.
Kn awk?

Hm awk, maafkn kite.
Maafkn kite sebab masih lg menangis.
Maafkn kite awk :’(
Tp awk, kite tk tahu bila kite dpt hentikan tangisan ni.
Kite tk dpt janji yg bila masanya kite boleh hentikan tangisan niyh.
Maafkn kite sebab masih lg mengalirkn airmata bila rindukn awk L
Kite mintaa maaf,kite dh cuba tp kite tk mampu.
Kadang kadang, bila nama awk kite sebut dlm doa, pasti airmata kite mengalir jugaa
Kenapa awk?
Kenapa kite mcm niyh?

Awk, tk lama lg Trial Spm .
Doakan kite k?

Awk, bulan ramadhan hamper tiba. Dalam masa beberapa hari jek  lg awk.
Bulan puasa kite tahun ni tnpa awk di sisi .
Awk ingt lg tk tahun lepas kite pegy bazar kt perling mall tu sama samakn?
Then mamalion suruh kite pegy kipmart cari brg basah nk masak.
Halahaiyy sumpah sweet sgt kita masa tu awk, mcm husband nd wife tw.
Cari brg dapur same same.
Then mlm pula kite pegy solat terawih same same kn.
Ya Allah, rindunyaa kite kt awk.
Kite rindu nk buad semua tu dgn awk tahu?
Andailha masa dpt ku undur :(

Awk, kite sentiasa rindukan awk :'(

 

I'm just an ordinary girl who live in awesome world