Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Lovee




Thanks God cause bg ketenangan dlm diri niyh :)
serious, aku tenang dengan kehadiran Ramadhan Al-Mubarakk.
walaupun tnpa Arwah Faiz di sisi, tp aku pasrah .
aku cuba jalani kehidupan mcm biasa.

yeahhh i admit that i'm crying bila tringatkn balik yg esok puasa dn semua nya aku tnpa arwah,
but aku kene terima jgk kn?

td jiran kite kt Johor IM.
dia ckp arwah akn dtg dlm mimpi kalau kite bnyk doa.
hm kayy mahirah, i'll try.
ite nk sgt jmpe arwah.

Haaaa yg palinggg ohsemmmm aku dpt adk baruuuu yg superbduperb comeyl :)
comeyl mcm k.zizie dia  nih kn?
Haaa skype dgn adk nisaaaa td memanggg syokkkkk.
thnkss dikk jd pendengar setia akk.
Setiaaaa dgn akk tw!
jgn lari mcm adk2 akk yg lain.
ingttt tuu
lau tk akk merajuk 100 hari dgn adk
heee :P

Haa cee tgk adk comel iteee niyh


Haa comeyl mcm k.zie dia kn?

Hee btw, esok puasa dh.
Haaa puasaaa tw!

hm kayy, aku dh ngantuk. 
nk tidoooooooooo
nk cll adk nisaaa sayangg itee ni duluuuu.

byeeebyee, tamao jelessss.
muahmuahh






I'm just an ordinary girl who live in awesome world