Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Al-Fatihah



tujuh haribulan tujuh genap 8bulan arwah pergi.
sedar tk sedar lama dh dia pergi.
hm aku ni jee masih keras hati keras kepala susah nk terima kenyataan yg dia dh tk ad.

kadang kadang aku menangis rindukan dia :(
tp bila di fikir fikir balik, airmata darah sekalipun tk kn boleh bawa dia balik kt dunia niyh.

Ya Allah jijie! Be strong girl!

hm kt asrama dorang ckp aku ni gelak jee
smpai ad budak ckp dia tk penah tgk aku sedih sejak dia kenal aku.
luaran memang aku mcm tu, suka gelak bagai org gila.
tp dlm hati, tk ad siapa tahu :(

haisyy sudah lhaa jijie, jgn muram mcm ni lg, ayiez tk suka tw.

dorang selalu ckp, ramai lg orang sayangkn kau jijie
so, jgn sedih sedih.

hm kayy aku dh tk tahu nk cerita apa lg kt sini.
haa nk ckp nih, jijie baru balik Kem Kecemerlangan Pmr & Spm.
adk agkt ite pun pegy aww aww.
bf?
maaflhaa, jijie tk main couple satu sekolah ni.
wink*

so sekarang jijie tengah letih pluss mengantuk.
tp memandangkn blog ni dh berhabuk, trpaksa lha jijie bersihkn .

haa esok jijie nk balik asrama dh.lg letih kn?
baru balik kem tengahari td pastu esok dh kene balik asrama pulaa -.-
memang letih lhaa kn weiyh
nota akaun tk siap lg, 
adoyyy risau dh aku niyh  
cuakkk nihh, even cikgu akaun makcik aku sendiri tp aku still cuak sebab dia garang.
haa sebab dia lhaa aku boleh maintain A dlm exam walaupun menurun dr A+ kepada A-
halahaiyyy :p

dh lhaa, jijie nk tido.
byebye awk.
kalau ad yg rindu jijie tu, inbox lhaa jijie tw.
confirm jijir balas ;)
yg mane ad num phone jijie plak, silaalhaa text walaupn jijie kt asrama.
sebab setiap kali minggu balik jijie mesty baca punya text korang tu.
wahhh kau jijie, mcm ad jee kn org rindu ka. haha
ad kew?
bia lhaa nk perasan sekejap.
WinkWink*

p/s: sedih tk lagu shila hamzah ni?

Memori Tercipta :(

Al-Fatihahh untuk awak sayangggg .....




I'm just an ordinary girl who live in awesome world