Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(



Hello J
Haa dkt 3minggu dh kn aku tk update blog?
Berhabuk dh niyhh, sarang labah labah pun dh naik.
Haa jap, nk bersihkn.
Hee ^^

Ohh kayy puasa aku tahun niyh kurenggg sikittt,
Bukan kurangg eh, tp kurengg.
Kalau last year aku busy dgn folio akaun masa bulan puasa kn?
Tahun niyh?
Busy study fr trial nd spm .
Cetttt trial spm nk dkt weiyhh, lepas cuti rayaa nnty .
Grrr serious aku dh brdebarr.

Eyhh, rindu Johor niyh. Rindu sgt L
Tk ap, lepas spm kn freedom?
So, Jb! I’ll be there soon on December J

Haa tahu lhaa kau kau kau nd kau rindu aku kn kn kn kn?
Ehh btl lhaa kn? See? Knape senyum senyum tu? Awk lhaa tu kn?
Haha xD
Kayy kayyy aku tk tahu nk story ap lg. but yg paling aku benci LIFE aku kt sini serious mcm duduk dlm hutan. WTH? Tempat ap niyh? Ituu ini tk ad. Shit lhaa kn?
Kayy serious aku boleyh jd gila kalau stay sini lama lama weiyh.
Budak budak kt sini serious tk rety respect each other.
Bkn semua lhaa kn, then boys kt sini perangai mcm tahik! (tk semua)
Haa aku tahu lhaa aku niyh still baru kt sini but please lhaa respect aku.
Kalau aku boleyh respect cara and budaya korang, kenapa korang tk boleyh respect aku jugaa?
Tk pyh lhaa mcm tahik sgt perangai tu. Org tk suka. Ok?

So mcm mane pulaaa dgn Budak Sekolah baru?
Haisyy SMKKT! Please be nice with me.
Jgn buad aku benci dgn all of you kt sane k?
Jyeahh im still new there, so pls make me fall in love with ur attitude kayy new friend?

Kayy last but no least.
MeLoveYoufreaking much sayangg J
Ehh ad kee bahasa mcm tu? #OhMyEnglish! :D

Pls jgn curangg J
Muahhmuahhmuahh :*

xoxoxoxoxo



I'm just an ordinary girl who live in awesome world