Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Story :)




Heyyy readers :)

grr IDK lhaa apa akan jadi 9May ni nnty.
Nk dkt dh kn?
Ohh kayy, i do miss my life!

Nk celebrate dgn korang :(
Ya Allah, peritnyaa rasa bila trjaga dr tidu 9May, arwah faiz tk ad disisi.
Dulu, arwah ckp nk celebrate my birthday :(
Hm kayy, aku tahu kita hanya mampu merancang, tp Allah yg tentukan semuanyaa,.
Andai ini ketentuan Dari Nya, aku mohon Kau berilah aku kekuatan untk hadapi semua ni.
Sesungguhnyaa Kau Maha Mengetahui, Kau tahu betapa aku rindukan Arwah Faiz :(

Ohh kayy, I cant stop my tears while update this diaryy :(
I just need my soulmate Nisa Ismail :(
I need ur hug babyyboo :(



Nisa, aku rindu nk lepak dgn kau :(
rindu nk hangout dgn kau :(
Ingat lg tk waktu petang kau, aku nd arwah faiz mesty lepak kt dpn ruma kau. kn?
Imissthat place :(
Yee dulu aku girl yg paling happy sbb ada kau nd arwah faiz disisi.
tp skrg?
Arwah faiz dh pergi tinggalkan aku buad selamanyaa.
Then kita pula trpisah sebab fmly aku nk pindah dr Jb.
So skrg aku kt sini tk ad sape sape.
Hari Hari aku rindukan korangg :(
Text kau yg semalam pasal tuttt, aku akan berubah.
aku akan berubah.
aku tknk kehilangan orang yg aku sayang lg.
aku tk nk menyesal dikemudian hari.







I'm just an ordinary girl who live in awesome world