Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(



Ohh goshh life aku kt sini suck*
aku rindu Johor!
aku rindu soulmate aku NISA :(

Ehh, kt sini kn kn kn 
haha aku rajin tw tw tw
kau nsa?
cm mane?
rindu doe nk ponteng sekolah mcm dulu dgn kau, rindu nk lepak tiap2 ptg dgn kau!
bilaa aku susah nd senang, kau mesty ada kn nisaaa.
u're my true friend nisaa!
nnty habis SPM aku balik Johor kayy?
aku nk jmpe kau!
nk meet semuaa mmbr yg ada hee :)



Ohh now aku teringin sangat nk pakai baju pengantin!
tp bukan nk kahwin.
Harap maklum yee.
haisyyy agaknyaa tk muat kott baju pengantin, aku ni Gemuk!
tlg buad baju pengantin saiz besar untuk aku boleh tk?

Ehh dengar lagu nih?
Janji by Akim <3
Sumpah sedih aku dgr lagu ni :(
awakk, jangan curang okayy?
kalau dulu, aku memang seorang yg player, yeahh i admit with that!
but itu dulu.
aku dh berubah, so please stay with me bie !
I do lovee youu freaking much <3
Nth bila lhaa kn dpt jumpe awak kn bie?

xoxoxoxo

Thnks fr read my nonsense story readers :)



I'm just an ordinary girl who live in awesome world