Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Sentiasa trsemat dihati




Heyy readers J
I just wanna said that Imisshimsomuch!
Andai masa dapat aku undur kembali, aku akan pastikan yg arwah tk kn aku sakiti



Kehadapan insan yg amat aku cintai Allahyarham Mohd Faiz B Yunos <3

Syg, mcm mane keadaan kau diatas sana? Aku disini sentiasa doakan ketenangan kau. Sayang, segala gelak tawa dn gerakgeri kau masih dapat aku rasa dn dengar. Aku sedar itu semua adalah khayalan. Suara dn tangisan yg pernah kau luahkan padaku dulu masih dpt ku rasa getarnya.Syg, dirimu tk kn pernah trganti dlm hatiku.Tk kn ad lelaki yg dpt jd spt kau. Kau raja dihatiku  selamanya. Skrg, aku dlm usaha untk mencapai cita cita kau sayang. Doakan kejayaan aku disini yee. Syg, segala kenangan yg telah kita cipta bersama dulu masih segar dlm ingatanku. Bahang pelukan kau  masih dptku rasa. Kasihsayang aku pada kau tk kn pernah padam. Cinta aku masih lg untuk kau, Aku bangga dpt menjadi cinta terakhir dlm hidup kau. Syg, seandainya kau merindui ku, aku mohon kau dtg lhaa menemui aku walaupun sbantar di dlm mimpi. Syg, ampunkan segala dosa aku pd kau sebelum ni. Halalkan segala apa yg pernah kau beri padaku. Semoga kau tenang dn bahagia diatas sana. Aminnn. Al-Fatihah untuk kau sayangg <3



Syg, semua yg rapat dgn kau salahkan aku atas kepergian kau.
Syg, apa salah aku?
Dorangg ckp, kalau aku tk ajak kau keluar hari tuu, mesti semua ni tk kn trjadi.
Ap semua ni? Ya Allah, kau tolong lhaa tunjuk kebenaran semua ni.
Aku letih, aku letih tangisi semua ni.
Aku sedih dgn semua org!
Syg, kenapa mesti aku yg jd mangsa?

Yee aku masih ingat lg, empat jam sebelum kemalangan berlaku, aku teman kau kerja, kau rajin sgt sayangg, hari tuu jugaa lhaa trakhir barang barang makeup melekat kt muka aku.

Kalau boleh, aku nk ‘Back to December’
18 December 2010 03:52
That day and That time kite declaire.
(181210)

Ya Allah, betapa rindu nya aku kt kau Faiz :(
Aku rindu semua kenangan kita.
Imissyour hug!
Aku rindu nk dgr kau gelak, rindu nk kene marah dgn kau :(
Bila ingat semua tuu, airmata aku pasti mengalir.
Gambar2 kita masih aku simpan, number phone kau masih lg ad 'LOVE <3'
Handbag yg kau beli masih aku jaga dgn rapi.
Syg, dgr tk lagu ni?
Janji by Akim.
Mengalir airmata aku sayangg :(

Faiz, salahkh aku rindukan kau?
Susah untk aku lupakan kau sayangg :(
Hari hari aku tringatkan kau :(

Aku ingat lg masa aku sedih kene marah dgn mama, kau lhaa tempat aku luahkan segalanya.
Kau dn Nisa segalanya dlm hidup aku.
tp kini, aku sendiri tnpa korang brdua :(
Perit rasanyaa jd aku.

Yee aku ingat lg, dulu aku ni jahat. susah nk dgr ckp mama nd papa sampai satu tahap mama text kau suruh nasihat aku. Memang trsentuh hati aku bila dengar nasihat dr kau dn disebabkn kau jugaa aku berubah.
mama bangga dgn kau, kau pandai amik hati family aku.
tp skrg?
semua dh tk ad bila kau pergi :(
even mama aku pun selalu ckp
' mcm tk percaya jee faiz dh pergi, rasa mcm baru semalam dia dtg ruma '
Mama buad aku nangis syg :(

Sewaktu aku ziarah pusara kau, airmata aku sekali lg mengalir sayangg.
Tk pernah aku fikirkn semua akan jd mcm ni.
Hanya sendu tangis aku dpt menceritakan betapa aku perlukn kau :'(

Sayangg, kadang kadang aku rasa aku ni bodoh.
hari hari aku tunggu kau balik.
bodoh kn?
semua ni tk kn trjadi.
aku menangis airmata darah sekalipun tk kn membawa kau pulang, aku tahuu :(
7bulan kau tinggalkan aku faiz :(
sekarang bulan lima, birthday aku semakin hampir. aku nk kau hadir sayang :(
tk ad makna 9may tanpa kau disisi sayangg :(





Allahyarham Mohd Faiz b Yunos!
satu nama yg akan sentiasa tersemat dihatiku buad selamanyaa.
tk ad yg dpt jd spt kau sayangg :(
terima kasih atas layanan kau pd aku disaat hayat kau masih ada dulu.
Aku harap aku akan lebih tabah dn sabar hadapi semua ni tnpa kau disisi :(
aku jgaa brharap agar aku dpt tunaikan segala janji aku pd kau sayangg .
aku nk buad kau trsenyum diatas sana melihat kejayaan aku kelak. aminnn.
Satu hari nnty aku pasti akan dtg menemui kau diatas sana sayangg, satu tarikh dn masa yg menjadi rahsia Yg Maha Esa.

Akhir kata, semoga kau tenang dn bahagia disamping-NYA :)
AL-FATIHAH 






















































I'm just an ordinary girl who live in awesome world