Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

missin' youu :(

 
 

Hello Johor!
Sihat?
Dh makan?
Dh mandi?
Rindu zie tk?
Ohh tk pew, tk yah jawab.
korang mane nk rindu aku kn?
malah korang makin lupa kt aku kn?
sokayy, aku faham :)

cee tengok rambut baru aku tuu!
Buruk kn?
tk pew, tahu dh :)
Tahun ni semua baru dlm hidup aku,
Azam baru, sekolah baru, rambut baru, rumah baru,kawan baru nd everythings new babe!
aku benci semua tuu -.-
aku rindu diri aku yg dulu :(

Heyy Jb, aku rindu semua kenangan kitaa :'(
rindu nk buat huru hara dgn korang semua :'(
rindu semua tempat tempat kenangan aku dgn arwah faiz :'(

Hm bila lhaa kn aku dpt balik Jb :'(

Heyy Jb, i've change my phone number.
aku dh ckp kn dulu?
num lama aku hilang ntah kemana.
tk pee tk pee, nnty aku renew balik num maxis tuu.
sebab num tu kenangan aku dgn arwah faiz :'(
nk num baru? mintaa sendiri kayy :)
tk ramai tahu num baru ni, tu yg phone aku sunyi jeee :)
 
Allahyarham Mohd Faiz B Yunos.
Semogaa awak tenang dn bahagia Di Samping Nya <3
sayaa sentiasaa doakan awak sayangg <3
setiap doa saya, pasti ada nama awak :)
saya masih sayangg kn awak Faiz :)
Kita akan jumpaa juga kt Atas Sana nnty.
tunggu saya di pintu syurga kayy sayangg :)

xoxoxoxoxoxxo





I'm just an ordinary girl who live in awesome world