Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Teo with ugly face now!


Hello babe !
Selamat Tahun Baru Cina :)

Dear diary, bnyk benda aku nk cerita kt kau :(
aku dh tk ad tempat lg nk mengadu, even dkt ammar?
Ammar selalu busy!

skrg, tk ada siapa yg paham aku :(
Sorang pun tk ada!
aku rindu kn arwah!
aku rindu dia sangat sangat, bila aku rindu arwah, aku teringatkan kau doe!
kau tahu kn?
hm kalau dulu, bila aku tgh sedih or happy ada dua orang yg betul betul paham perasaan aku.
Allahyarham Mohd Faiz nd Khairunnisa Ismail!
Hanyaa mereka brdua yg paham aku, dorang ajee yg dpt tahan dgn perangai nd kerenah bodoh aku ni.
yg lain?
hanyaaa dtg bilaa tgh happy, bila aku sedih?
semua tinggalkan aku ;'(

Aku rindu arwah Faiz :'(
andai lhaa dia masih ada, aku tkkn sekolah kt sini.
sayanggg, kenapaa cepat sgt kau pergi tinggalkan aku?
mcm mana dgn segala yg kita rancang dulu ?
kenapa kau tk dtg balik?
hari hari aku tunggu kau :'(

Nisa! tlg aku doe :'(
aku dh tk kuat hadapi semua ni sorang sorang!
aku dh tk setabah dulu nisa, aku perlukan kwn aku, aku perlukan kau!
Nisa, kau tlg ziarah pusara arwah untk aku kayy?
kau ckp kt arwah yg aku masih sayangkn dia mcm dulu nd suruh arwah tunggu aku kt Atas Sana kayy?
aku nk pergi ikut dia :'(
aku dh penat tanggung semua ni sorang sorang nisa, tk ada siapa yg paham aku :'(
hari hari aku menangis, sebelum tidur aku mesti menangis.
bila petang jee, aku tringatkan korangg!
kite bertiga selalu lepak waktu petang sama sama kn nisa?
aku rindu semua tu nisa :'(
aku rindu nk pergi Jogging dgn korang!
rindu semuanyaa :'(

Nisa, kau tahu tk ?
aku kt asrama ni selalu nangis, buad malu jee kn?
ituu jee yg mampu aku buad, aku tanggung semua ni sorang sorang nisa.
aku tk ada tempat nk mengadu :'(
kt sekolah? dh bnyk surat yg aku tulis pasal arwah :'(
banyak sangat nisaaa :'(

Bila aku tringatkn kembali Tragedi Oktober 2011
airmata aku mengalir tk henti henti nisa :'(
aku harapp sgt  aku dpt jumpe arwah :'(
nisa, aku pasrah :'(
aku nk ikut arwah pergi.
kau tahu tk, sejak arwah tk ada, tk ada lg insan yg amik berat pasal aku mcm arwah selalu buad kt aku dulu.
kau tahu kn nisa yg arwah sanggup buad ap saje untuk aku!
kau tahu kn?
kau lg kenal aku dgn arwah kn?
nisa, kau dgn kn lagu Tercipta Untukku ni?
kau pernah dgr kn yg arwah selalu nyanyikn lagu ni untuk aku?
kau tahu kn nisa?

Allahyarham Mohd Faiz B Yunos!
Satu nama yg sentiasa dlm hati dn ingatan aku!
Dia insan yg teristimewa!

Khairunnisa Ismail!
Kau kawan aku dunia akhirat, hanya kau yg paham aku :'(

Nisa, kau doakan aku kt sini kayy?
InsyaAllah, kalau ada masa terluang yg panjang, aku janji aku balik JOHOR.

xoxoxoxoxo






I'm just an ordinary girl who live in awesome world