Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

missin' :(

 
 

Hye diaryy!
I do miss youu so much :(

ehh cuti semester lepas, aku balik Johor.
Jumpa all my friends!
and fr sure aku pergi kubur arwah jugaaa :'(
sayangg, maafkn aku kerana masih menangis :'(
sekarang baru aku sedar, aku masih lg tk kuat :'(
aku masih lg menangis kerana trlalu rindukan kau!
hanyaa kau yg brmain dlm fikiran aku setiap saat!

sebak hati aku bilaa ziarah pusara arwah :'(
airmata aku mengalir bagai tk mahu henti :'(
Surah Yasin yg aku bacakan ketika itu dlm sendu tangis aku :'(
maafkn aku pa :(

Kadangkala bila aku tringatkn kembali Tragedi Oktober yg trjadi dlm hidup aku,
airmata aku tk kn boleh brhenti mengalir :'(
sedih hati aku bila tringatkn semua nyaa kembali,
aku trlibat sama dlm kemalangan tuu nd aku sendiri yg tengok arwah brtarung nyawa untuk brtahan :'(
Ya Allah, tabahkn lhaa hati aku :'(

sekarang, aku harap 2012 dpt beri semangat baru dlm hidup aku.
SPM !
aku akan buktikn pd arwah faiz yg aku boleh buadd :)

Pray fr me yeahhh <3

 
 

I'm just an ordinary girl who live in awesome world