Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Imy :(

 
 

Hello babe :)
Hm Hi Diaryy, imissyouuu :'(
Sejak akhir akhir ni aku asyik nangis doe :'(
Korang pun tahu knape kn?
Tmbhn lg dgn mslh baru :'(
aku tk pernah ckp kt ammar yg aku menangis.
aku simpan n tanggung semua ni sorang sorang.
even dkt mama pun aku tk ceritaaa :'(

Hm tk tahu lhaa kenapa aku dh tk setabah dulu.
Kalau dulu aku tabah jee hadapi dugaan tuu, tp skrg?
aku jd lemah. cepat sangat menangis :'(

Dh dua mlm aku mimpikn arwah.
memang seronok dpt jmpe arwah, tp bila bangun pagi, aku jd lemah.

Hm sekarang, aku hanyaa fikir SPM!
aku cuba buad yg terbaik demi Arwah :'(
aku akan cuba sedaya upaya aku ntuk capai cita cita arwah,
Doakan aku kayy?

Hm petang ni dh kene masuk asramaaa :(
nth sape lhaa kawan aku nnty kn. Haiyyy -.-

JB! IMY!

Dear Ammar, T.C kayy b?
tk mau menggatal tw?
Focus kt PMR k?
Lyouuu b!

xoxoxoxoxoxox



I'm just an ordinary girl who live in awesome world