Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Happy New Year :)

 

 

Hello pretty readers :)
Happy New Year <3

Hari ni hari pertama sekolah kt tempat aku ni.
tp aku masih lg kt rumah.
Tk ad semangat lgsg doe nk pergi sekolah,
hm sekolah baru pulaa tu -.-
ohh yee, tahun ni aku SPM :P
Untung lhaaa, tahun ni tahun exam aku doe -.-
Babe, doakan aku yeeee :)
Hm nk ckp sikit nie
esok dh kene masuk asrama -.-
Shit!
ASRAMA lg?
Hm dulu f1 nd f2 dh stay asrama.
tahun ni asrama lagi -.-
nasib nasib nasib

err babe, sim kad maxis hilang = =
nk cntct?
mintaa sendiri kt aku kalau nk :)
hm kayy i got a letter fr someone here.
Fr HAIKAL SYKES :)

Dear Haikal, aku doakan kau bahagia.
nampaknyaa kau tk mampu jd seperti arwah, aku ingat kau boleh tahan dgn aku. tp tk kn?
aku ingat kau sanggup tggu aku mcm arwah tggu aku dulu, tp kau tk boleh haikal.
aku nk test kau mcm mane sebenarnyaa, tp kau tk dpt jd yg terbaik untuk aku.
tk ap lhaa haikal, aku pun skrg dh ada Ammar <3
kau pun dh ad yg baru kn?
Hopee kau bahagia :)
Doakan kebahagiaan aku jugaa k?
Hm yg pasal amanah arwah untuk kau tuu, anggap jee amanah tu tk pernah wujud k?
Aku bukan lg Zizie yg dulu .

Zizie skrg dh lain :)

Dear Ammar Arif <3
sayangg, aku harap hbgn kita kekal. amin amin <3
u're mine now dear. ingat tuu! kayy?
Pray fr us kayy babe :)
btw, thnkyouu fr the chocolate :)


Thnkyuouu b !

Kau comel sgt b :)

SMK SERI PERLING <3
Aku rindu koranggg :(
rindu 3RK3 2010 :(
rindu 4K1 2011 :(

xoxoxoxoxo

 

I'm just an ordinary girl who live in awesome world