Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

AL-AMIN :'(

 
 
 
 Hello pretty readers :)
hows ur day?
err kayy skrg hidup aku brjalan mcm biasa.
Kursus Tahfiz kt Al-amin pun dh habiss .
sumpah babe aku rindu dorang semua!

kayy see that guy?
ohh kayy dh lhaa, aku tahu ramai yg ckp muka dia mcm arwah kn?
yee aku tahuu :)
 
He's already mine :)
 
Muhd Ammar Arif B Aziz <3
Don't Leave mee kayy?

hm jgn lhaa pelik mana aku jumpe dia,
aku kenal dia pun kt kursus :)
 
org ckp ini semua ketentuan Ilahi.
kita tk boleh nk menafikn. betul ark?


See that green phone?
ohh kayy ilovethatphonesomuch <3
err kayy puas hati aku bila dpt check phone sayang aku  <3
ehh phone hitam dua dua tu bukan aku punyaa, tp ammar own :)
ohh kayy kenangan kt Al-Amin ni tw <3


err kayy aku rindu yasmin <3
Nazmi Haziq, aku cilok gambar ni dr album kau. sorry yekk .
haha

ohh kayy lupaa.
i've changed my phone number.
kalau korang rasa aku penting dlm hidup korangg, 
pandai pandai lhaa korang mintaa k?

hm next year pun dpt sekolah baru.
sekolah asrama penuh pulaaa tuuuu = =

SMK DATO' PERDANA waitin' fr me babe = = ''
AYAMBRAND!

err kayy tk pee, lg setahun jee.
then i'm free.

Next year aku SPM then Ammar Arif PMR.
Elok lhaa kn?
dua dua ad exam besar,

after exam kita honeymoon. kayydear?
haha <3

Cuti Tahun Baru Cina tahun depan aku balik Johor!
Yeayyy! 
nk jumpee aku?
text jee aku kayy?

hm doakan kejayaan aku kt sini kayy?
aku rindu JB
aku rindu semua kenangan aku kt JB!

xoxoxoxoxooxo





I'm just an ordinary girl who live in awesome world