Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
Haa , baru sekarang nk update blog ?
elok lhaa kn 
kesian blog nie dh berhabuk --''
sorry , tk ada cerita yg menarik mcm kau yg hebad lg makett tuhh kn ?

nd for sure since dia masuk hospital .
aku jd boring :(
rindu dia gila babi bole ?
Hope kau cepat sembuh sayangg <3
aku sayang kau . ingat tu Dewi :)

Love Story Never End lhaa babe :)
nd i'm not talking bout love here .
tk perlu lhaa kn nk Show Off  cerita cinta kt orang :)
simpan buad diary dlm buku kunci mickey mouse lg bagus kn :)
Wahhh , ayat tk boley GO lhaa kn :)
kau ada ?

nd what i'm goin' to share here are nothin' babe :)
i've no story to share here .
nd i know my blog BORING <3
kesah pulaa aku kn ?

p/s : Wo xiwang ni zai zheli, wo xianzai :)

I'm just an ordinary girl who live in awesome world