Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
NK CAKAP SOMETHING NIE 

AKU RINDU KAU :(

kau yang terindah pernah aku miliki selama nie , JIWANG ? PEGI MAMPOS ! ANTARA AKU DENGAN DIA SAHAJA . kan sayangg ?

RINDU
KAU 
GILA
BABI
LAUT 
LAA
TEDDYBEAR <3


I'm just an ordinary girl who live in awesome world