Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Goodbyee :)


Goodbyee my dear stalker :)

berdasarkan tajuk dia atas . HAHA .
ayat cannot go *
i'm not going Online anymore for a few days :)
maybe lamaa kott .
busy kt kampung .
then ?
busy dengan FOLIO AKAUN .
Homework ? Tk yahh citer pasal homework . malas -.-
Haha xD

err , rasa nyaa baru beberapa hari jew kan ZIZIE TEO nie tk onl .
kn ?
gahh ~
dh ada yg rindu tw .
dh ada yg sebok menanya kenapa tk onl .
haha .
ad yg sampai text aku ,
Zizie tk onl ?
wahhh ~ ramai rinduu aku .
*perasan jap 
haha


stalker , keep uptodate yeahh 
korang kn stalker aku yg setia :)
PEACE
haha
okayy , this my last post before holidayy .


Heyy cousin , imissyou all .
kitaa jumpa nnty kayy ?


for MIJI , kitaa jumpaa tw nnty :)
rinduu awak sgt tw .
nnti saya ajak family saya pergi rumah awak .
peace , kita kn family <3
apa pun , rindu awak sgt nieyh :)

err okayy , malas nk menaip panjang panjang .
awayyy ~

Byeee <3

xoxoxoxxoxoxoxoxoxo



I'm just an ordinary girl who live in awesome world