Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Si Bodoh*

How to start the story ?
err , okayy lhaa .
mcm nie .
kitaa start dgn 
Assalammualaikum :)
sihat ? dh mkn ?

gahhh ~ bodohh *

straight to the point lherr k ?
semalam hari sukan SMKSP kn ?
so , confirm lhaa kn senior dr last year dtg .
yg aku nk ceritaa pasal budakk last year yg cari pasal dgn aku .
*SIAL

nk tahu last year punyaa ceritaa ?
korangg cari lhaa blog aku yg lama .
kt situu ada story nyewk .

Haa , begini lhaa .
nk dijadikan ceritaa , masa kt padang .
aalya ckp yg Spe**y dtg dengan ***
err , aku pun mcm tk percayaa n buad bodoh 

so , bilaa aku kt kantin dgn qilaa and so on .
aku nmpak kelibat dua ekor mamat yg aalya ckp .
aku ? Shocked giler babi lhaa weiyh .
and i ? stand at sumwhere .
dua mamat tu boley pulak duduk n berceritaa dgn si kechik .
ohh , and i was likeee 'ERRRRR'
GO LHAA ! BERAMBOS ! 
rasa mcm nk ckp mcm tu jew kt dorang terutama sekali kt mamat yg dh buad aku sakit hati .
adoyyy , sakit hati nie Tuhan jew lhaa tahu .
apa yg diaa buad kt aku tahun lepas masih segar dlm ingatan nie .
He blame me fr everything . 
He such a EVIL*
I DO HATE YOUU SO MUCH lhaa sayangg 
eee , sayangg ? BODOH*

then , kenapaa aku boley mimpi kn dia mlm td ?
SUMPAH sakit hati gilaa babi nie *

eyh , perangai korangg adik beradik same jew kn ?
EVIL*
Hate both of u lhaa sayanggg .
sayang again ? eee , BODOH*

haa , nk tahu ceritaa pasal adik dia pulak ?
okayy 
wait fr next entry jyeahh .

untuk Jantan yg aku mksudkn kn kt atas nie .
aku nk bg MIDDLE FINGER aku yg cantik nie kt korangg :)
Middle Finger aku sentiasa respect korangg terutamaa sekali kt kau lhaa EVIL*


I'm just an ordinary girl who live in awesome world