Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

miss Him :(


see that name ?
FAIZ 
eyh faiz , nape pergi tinggalkn aku ?
aku rindu kau .
kau dengar tk ?
yeahh , aku akui .
susah untuk aku lupakan kau .
susah lg untuk aku buang kau jauh jauh dari hidup aku .
pernah kau fikir semua tu ?
tk sangka kn ?
akhirnyaa , engkau yg tinggalkan aku :'(
err , okayy great .
aku mimpi dpt text-ing dgn kau .
then aku ter-sedar , aku check memang ada text dr kau jam 4:30 pagi .
sediyhh weiyhh baca text kau .
aku reply tp kau tk balas .
Hm , maybe kau nga tidur .
then , aku text mmbr kau si bob .
aku ckp : bob , aku rindu faiz :'(
bob reply , : nape ckp kt aku ? ckp lhaa kt faiz .
aku nangis . rindu kau sangat sangat faiz :'(
aku dengar semuaa lagu kitaa sampai aku ter-tidur .
bilaaa bangun , theres no message from you lhaa faiz :(
sediyhh sangat .

kt sekolah ?
sumpah tk dew mood n langsung tk dew perhatian langsung kt pelajaran .
aku tuka tempat dengan zulyana , aku nk duduk sorang .
i need to be alone .
duduk sorang sorang ,
menangis sorang sorang .
rinduu semuaa kenangan pahit manis kitaa .
ingatt semulaa betapaa susah nyaa kita nk pertahankan  hubungan kitaa yg pernah dihalang orang tua aku .
aku tk tahu kenapa aku jd mcm nie .
aku ingat semuaa JANJI kau .
aku tahu kau akan tunaikn janji kau , tp JODOH kita tk panjang kn :(
faiz , i need you know tht i lovee you .
memang sebak hati aku .
memang berat hati aku nk berpisah dengan kau .
sebelum teman dewi pergi CC smlm , 
aku pulang balik bajuu kau . aku pas kt bob .
then kt sekolah , nisa ckp dia nampak kau ada pegang baju tuu .
masa balik sekolah , aku ckp kt nisa aku rindu kau .
then nisa tanya : kau nk dia balik ?
aku hanya mampu ber-diam . 
tak terkataa :'(

Faiz , aku rinduuu kau :'(
i miss everything about you .
hope kau baca blog aku nie :(
hopee kau paham perasaan aku yg berat untuk berpisah dengan kau .

last song , kau bg aku lagu terciptaa untukmu .
i put that song as my background music for my blog .
dengar kan ?
sumpahh rinduu kau faiz :(

sumpah , kau yg terhebad dn yg terbaik yg pernah aku miliki FAIZ :'(







I'm just an ordinary girl who live in awesome world