Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(


adaa siapaa yg boleh paham keadaan aku ?
ada ?
ada tk nie ?

hmm , akuu mungkin adalah pendengar setia kepada kawan kawan aku .
aku setia mendengar masalah mereka , 
sehinggakan ada suatu masa ketika di dalam Makmal Komputer waktu ICT ,
ada seorangg chinese boyy ceritakan masalah diaa dgn ex gf dia kt akuu .
wohoaaa , aku fikir aku hanya pendengar kepada masalah kawan melayu aku jew ,
malahh aku jugaa pendengar setia kepada kawan chineseee aku .
bukann chinese girl , tp chineseee boyy yg ceritakan masalah dia .
bukan setakat ceritakan masalh , madah aku jugaa perluuu memberi nasihat dn kata kata semangat untuk dia .

Hmm , aku ?
siapaaa boleyy dengar masalah aku ?
siapaa boley bg semangat kt aku ?
siapaaa ?
siapaaa yg boleyy paham perasaan aku ?
siapaaa jugaaa yg boleyy menjadi teman setia aku ?
nobody . right :'(




I'm just an ordinary girl who live in awesome world