Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
akhir akhir nie mang malas gilaaa na update blog - -
soryy yeahh :(
Hmm ~
TEDDYBEAR ?
daa berbaik larr woiiyy .
naa gado sampai bilaa kan bie ?
penat larr gadoo jew  - -
btw , Ahad lepas by kuar dgn Iynaa n mimi pegy angsana jew .
sorry cause taa balas ur text sayangg .
taa dew kreditt larr :(
sorry taww sayangg .
jgn larr mara by .
by taa kuar dgn mane mane jantan larr sayangg .
onlyy u :)
pleasee biee .. jgn pasal bendaa remeh kitaa gadohh lg :(
pleasee sayangg . tamaoo kayy ..
i've trust u 100% sayangg .


sayangg , ingat taa apa yg bie cakap kt by sebelum kitaa couple ?
bie ta na orang tahu kan kitaa couple ?
and now , ta dew siapa yg tahu by couple dgn siapa .
sebab by rahsiakan identiti bie dari semua orang .
tp , walaupun by keep this secret .
theres still manyy people keep talking bout u anywhere n everywhere biee .
kadang kadang , rasa sediyhh jgk :(
rasa diri by nie dipermainkan dgn bie .
btol kew ?
hopee sangat bie ikhlas dgn by n sayangkan by betul betul .
hopee sangat bie ta macam apa yg dorangg cakap .
masaa dorangg ckp pasal biee , 
by sabar jew mendengar .. SUMPAH by cakap , hati by nie sakit sangat :(
tp , by taa naa terus serang bie . by ta naa mara mara bie .
by taa naa melentingg tinggikan suara kt bie .
by bukan mcm tuu sayang .
by sabar dan sabar .
even betul pun apa dorangg ckp , by akan mengalahh dan biarkan jew .
by lg rela hati by nie disakiti daripada menyakiti hati bie .
by bukan naa ckp by nie baik mcm MALAIKAT .
tp diri by memang mcm tuu .
by akan mengalah dalam bercinta dan hanya mampu bersabar .
by bukan panas baran .


bie , jaga relationship kitaa taww sayangg <3 :)
i'll always love youu bie .
u're my onlyy TEDDYBEAR :)
I'm just an ordinary girl who live in awesome world