Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

for my ex boyfie :)

mari dengar sini -
todayy , i'm going to tell you bout my story with my ex boyfie .
REMEMBER ! Just Ex Boyfie !

P/S : For my dear TEDDYBEAR  ,  jangan maraa n jangan fikir bukan bukan .    ::: by sayangg bie sorangg :)

Now , jom sambongg ceritaa ..

awakkk , saya tahu awak akan baca blogg nie .
saya post nie pun justt naa bagitahu yg saya daa dapat masokk tempatt yang kitaa selalu pergi duluu . Ingatt lagii ? Tempat tuu dekat dengan rumaa awak yg kat sini sebelum awak pindah sanaa

duluu , kitaa selalu naik tempatt tu jew
tapi , kt dalam tuu ta pernah masok sebab berkunci
awak ceritaa yg dulu awak selalu masokk dgn kawan kawan awak

Eyh awak , sayaa tahuu awak couple dgn siapa sekarang n saya kenal perempuan tu sangat sangat :)
Btw , jaga dia elok elok yeww . Perempuann tu baik sangat dengan saya :)

Awak , saya daa masokk tempat berkunci tuu .
rupa rupa nyaa ada jalan rahsia larr masok situu :)
sayaa naik sampai atas , saya panjat .
macam apa yangg awak cakap , dari atass sangat cantik :)
semuaa tempat saya boleh nampak dari atas .

sekali lagi , terima kasih yew untuk tempoh sebulan masa kita couple dulu .
kitaa banyak spent time bersama .
sekarang , saya daa dapat pengganti awak :)
He's TEDDYBEAR :)
awakk jagaa yeww perempuann tuu .
she's good girl :)

Lastt postt untuk awak capital D .
jaga diri baik baik katt sanaa .



I'm just an ordinary girl who live in awesome world