Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Pasca :)

okayyy , Nie apa yg I buad time pasca .

Kadang Kadang rase seronok bila diri kta dikejar kejar seseorang yg kita minat . kan ?

jangan pulaa kite lupaa
yang dia sebenarnyew 
akan menyakitkan hati kita
suatu mase kelak .
mungkin kerana dia 
bukan lagi jodoh kita
sesakit mane pown hati
dan sebanyak mane pown 
air mata kita tangisi
janganlah pernah sesekali
kita cuba melakukan sesuatu di luar kawalan akal dan fikiran 
kerana ianya akan membuat kita menyesal kelak

tapi , suatu perkara yang perlu kita ingat
seseorang pasti akan hadir dalam hidup kita 
dan  tiidak perlu dicari , 
kerana dia akan datang sendirinya tanpa disuruh 
atau di panggil

okayy ?
HAHA
Hancoss .

The End :)

I'm just an ordinary girl who live in awesome world