Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(


Wee freedom!
exam midyear habis, nd im waiting fr Trial Spm then? Spm!
Then? Im FREEDOM!
wheeheheehee xD

babe, nampak tk airmata aku mengalir ni?
nmpk tk?
yeahh, aku nangis sebab dgr lagu yg aku bg kt arwah masa mula mula kami couple dulu.
masa mula mula gadoh we all dh break, ingat break terus tp salah.
hanyaa ajal yg memisahkn kami.
Maaf by Radjaa.
lagu tu yg aku bg kt dia .
arwah ckp dia sedih dgr lagu tu then dia accept aku balik.
Ya Allah, aku rindu dia.

okayyy stop zizie! jgn story lg.

Ehh, rindu johor ni.
ulang suara, rindu johor!
Kalau rindu buad ap? balik lhaa johor.
Haha okayy after spm kayy?
Haa skrg lega sikit bila folio akaun dh siap nd sekarang folio addmath pulak.
pffft-
tk ap, tahun depan bebas dh.
sikit jee lg
sabar zie, then kau nk merayap smpai ke KB pun boleh.

Spm, cepat sikit boleh?


I'm just an ordinary girl who live in awesome world