Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Wish you were heree :'(


Hello pretty readers :')

sorry, no picture fr this post entry.

hm lets begin the diaryy zie!

dear sayangg, imissyouualot :'(

sayangg, mlm td airmata aku tk tertahan.
perasaan aku tk dpt tahan.
aku trlalu rindukn kau sayangg :'(

airmata aku tk berhenti keluar mlm td sayangg :'(
aku terlalu rindukn kau :'(
maafkn aku sayangg, aku tahu airmata aku ni membuatkn kau trsiksa disana.
ampunkn aku sayangg.

sayangg, kenapaa kau pergi tk bawa aku sekali?
hm

sayangg, kau tahu tk mcm mane kehidupan aku selepas kau pergi tinggalkn aku selamanyaa?
perit sayangg :'(
kalau dulu, phone aku sentiasa brbunyi.
ada aje text nd call dr kau. kn sayangg?
kalau dulu, kau selalu cari aku bila aku tiba tiba brdiam diri kn?
sayangg, aku rindukn kau :'(
aku rindukn semua kenangan kita.

sayang, ingat lg tk masa aku ponteng sekolah dulu?
that time aku ponteng sorang cause nisa tk nk ikut.
masa tu kite gadoh kn? kau mara mara aku. kn?
aku ckp kt kau yg aku kt tangki sorang sorang.
then kau terus dtg tangki pepagi buta tu. 
kau ckp 'kenapa ma ponteng? tk takut kee sorang sorang kt sini? sebab pa sygkn ma lhaa pa terus brsiap dtg sini. ma ni buad pa risau tw'
atototo sweet gituu kn kau ni pa..
then kite terus pergi ruma tonny lepak sane kejapp.

dh setengah jam kt rumah tonny, kite awayy pergi angsana. kau ingt lg kn syg?
that time kite pusing pusing kt situ mcm org ap dh kn. haiyyy ==''
then teros kau bawaa aku pergi karoake.
haa itu pertama kali aku karoake dgn kau.
madah dua jam kita kt situ kn dear?
airmata aku tk tertahan masa dgr kau nyanyikn lagu 'Tercipta Untukku'
sayuu hati aku sayangg :'(
hm tp aku suke suara kauu pa :')

hm ingat lg tk dulu yg kau selalu ponteng kerja sebab aku. kn?
sorry sayangg, sebab aku kau tk pergi kerja.

then kau ingat lg tk ada satu hari ni kau tarik aku pergi satu tempat.
tiba tiba airmata kau mengalir, kau menangis dpn aku.
kau ckp kau tk nk kehilangan aku nd kau tk nk kita brpisah.
kau ckp itu pertamaa kali kau menangis sebab perempuan.
thnks sayangg :')
aku trlalu menghargai kau sayangg.

sayangg, aku ingat lg masa birthday party Zafirah tuu.
kau sanggup ponteng kerja satu harii tu sebab nk teman aku.
thanks sygg :')
hm aku rindukn kau masa tuu sayangg, that dayy kau gentle gila depan member member aku kn?
sweet ajee kn kau jaga aku?
Ya Allah, thnks sebab kau bg dia kt aku :')


sayangg, terimakasih untuk kejujuran kau selama kita bersama.
terimakasih untuk segala pengorbanan yg kau lakukn untuk aku.
sesungguhnyaa kau lelaki yg terhebadd dn terbaik yg pernah aku miliki.
terimakasih untuk segalanyaa sayangg :')

Al-Fatihahh fr youu my dearest husband <3



I'm just an ordinary girl who live in awesome world