Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
 
 
sayangg, td aku baru dtg ziarah pusara kau :)
kau tahu kn sayangg?
kau nampak kan sayangg?
Ya Allah, airmata aku ni rasa mcm nk mencurah bagai hujan tw td.
semua nyee sebab aku trlalu rindukan kau.
 
sayangg, kau dgr kn ap yg aku ckp kt kau td kn?
kau tahu kn yg aku rindukan kau? :'(
sayangg, td mama pun sebak tgk pusara kau.
mama mcm tk percaya, mcm baru semalam kau dtg rumah kiteowg brgurau semua kn?
Hm ni lhaa yg dikatakan Kuasa Allah, Takdir.
kite kene terima, kite kene tabah dn kuat. kn sayangg?

sayangg, kau doakan kejayaan aku disini yee?

andai mampu kuundurkn masa, aku akan buad kau lebih bahagia dr sebelum ni sayangg :'(

sayangg, aku rindu semua tentang kauuu :'(
sayangg, aku rindu nk dgr kau panggil aku 'mama buncit' :'(
aku rindu nk buli geletek kau sampai kau penat :'(
aku rindu nk peluk tgn kau :'(
aku rindu nk kene peluk dgn kau :'(
aku rindu nk oncall dgn kau pepagi butaa :'(
aku rindu nk lepak dgn kau :'(
aku rindu nk dgr kau nyanyikan lagu 'Tercipta Untukku'
aku rindu nk dgr kau marah marah aku :'(
aku rindu rindu rindu kau papa gedik!

Hm, harap sangat aku boleh lalui hari hari yg akan dtg ni.

sayangg, satu hari aku pasti akan dtg menemui kau di atas sana .
aku pasti akan pergi menyusuli kau.
hanyaa masaa yg menentukan, masa dn tarikh yg menjadi rahsia Allah S.W.T 

sayangg, kau kene igt ni, aku sentiasa doakan kau
aku sentiasa doakan yg terbaik untuk kau.
aku sentiasa ingat kau walau dlm tidur!
ingat tuu sayangg.
aku trlalu sayangknn kau :'(

sayangg aku kt kau tk kn pernah brhenti walaupun kau dh pergi tinggalkan aku selamanyaa :'(




I'm just an ordinary girl who live in awesome world