Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Hell Jyeahh


Heyyhoyy Stalker :)
Rinduu tk  ?
Haha mesti lhaa rindu kn
#Perasan kejap nokk . Haha xD

Ohh heyy today such a boring day 
Damn Hate it :#
Haaa pagi pagi buta aku dh bangun then terus sambar lappy nd buad folio akaun .

Ehh last last kn lappy nie buad hal .
Grr habis semua data yg aku msokkn nie dia tlan tanpa save
Bodoh lhaa kau niee sayangg kn ?
Haiyy -.-
Menangis nokk aku buad balik folio akaun nie 
dah lhaa seharian aku tk makan semata mata demi akaun nie 

Haa nie lg satuu story 
nk tahuu tk ?
Haaa ceee kau baca status Fb aku yg bawahh nie :

Haaa jelas kn ?
Haa begini yangg , td time aku ngaa layan IM mmbr ..
ada pulaa sekor minah niee tetiba IM aku begituu tanpa bagi salam nd Hi pun .
Ehh tk ada adab ea ? Penampar aku nk ?
Memang yall lhaa kn perempuan niee.
Ehh betina , setakat Mutual Friends kau dgn aku hanya '15'
baik kau pegi bg makan kucing kt pasar pagi jual ikan sanaa tu .
Bilaa aku tk balas IM kau , tiba tiba nk mara aku mcm kau dh kenal aku bertahun pulaa kn ?
Perasaaan betol !
Kalau rasa nk Hot sgt , pegi jemur badan kau kt terik cahaya matahri .
Baru Hot kn ?
Haha yall lhaa syg korang nie kn ?

Haa amacam best jd Hot ?
Dh makett kn kau ?
Pegi jahanam kau sane jauh jauh jgn dekat dgn aku nie x)

xoxoxoxoxoxo

p/s : lagu blog aku comel tk ? Haha xD

I'm just an ordinary girl who live in awesome world