Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

SOUL


AIZAT AMDAN <3
boleyy tk nk ckp HE'S MINE ?
Haha .
#Perasan jap 

Sumpah aku ckp melt gilaa dgn dia nie .
HANDSOME <3
kn bagos if dia BF aku kan ?

err okayy , sukahati korang lhaa lau nk ckp ap pasal dia .
tp , jgn depan aku !
memang aku belacan mulut korang tu nnty .
#wahh , belacan babe .
HAHA


Haa okayy , diaa sangat berbakat .
semua orang pun tahu kn ?
boleyy tk kalau nk dia mainkan lagu pakai gitar dia tu untuk aku sebelum tidur ?
Awww :*
sweet boleyh ?
p/s : nk jadi BF aku kene pandai main gitar taw . WAJIB . haha
okayy continue back , 
nie nak perasan jap *
*kalau lhaa aku nie sebayaa dgn dia , mesty boley jd GF dia kn ?
HAHA #Perasan sgt dh nie (sukahati aku lhaa :p)


Okayy lupaa nk ckp , aku ada sebab utama kenapa aku suka dia nie bagai nk gilaa .
eyh , tk boley bg tahu kt sini .
biar lhaa rahsiaa :)
for sure , AIZAT nie sangat macho , gentle and so on <3
thats why i love Him <3
Eyh-2 , dengar laguu blog ?
laguu aizat kn kn kn ?
I lovee everything about HIM <3
EVERYTHING <3

lastly : MRSM KUALA BERANG TERENGGANU awayy to MESIR <3
Jangan Jeolous :)




I'm just an ordinary girl who live in awesome world