Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

SCHOOL


wahh wahh wahhh ~
besarr kn Lencana SMK BENTONG :)
haa , thiss was my first school sejak sejak dh berumur 12 tahun ke atas .
err , tk lama pun kt sekolah nie . 
2minggu jew sementara nk masukk ke sekolah bawah nie :



wahhh , my beloved school nie <3
sayangg gilaa kt sekolah nie boley ?
since F1 bulan pertama minggu ketiga sehinggalah F2 bulan July .
erghh , rinduuu asramaaa .
rinduu aspuri .
aspura ? 
haha
rindu lhaa jgk kn walau bnyk yg menyakitkn dgn korangg nie .
lol

SMK SULAIMAN THE BEST <3

haa , cubaa tgok gmbr aku nie :
samaa tk lencana baju aku dgn lencana atas niee ?








haaa , samee kn ?
err okayy , photoo nie masa aku F3 kt sekolah lain plak .
pindah lg kn ?
sekolah mane pulak lhaa lepas nie .
niee tgokk bawah :



smk seri perling .
tk nk ceritaa lhaa pasal sekolah nie .
straight to the point lhaa kt sekolah bawah nie :











haa , okayyy .
i lovee this school too much :)
ok ok ok .
lupaa nk ckp ,
this school named MRSM KUALA BERANG TERENGGANU :)
haa , why i lovee this school ?
awww , secret lhaa sayanggg :)

kesimpulan nyaa , SMK SULAIMAN adalah permulaan hidup aku 
dan MRSM KUALA BERANG TERENGGANU adalah yg terakhir .

*andaidapatkuundurkanmasa* 
:(

terimakasih daun keladi .
lain kali singgah lg :)

xoxoxoxoxoxoxoxo





I'm just an ordinary girl who live in awesome world