Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

GAME

mari semua .
dekat dekat sikit .
ada ceritaa yg aku nak share dgn korangg .
korangg gurl ? ok .
aku cerita then korangg ingat balik , pernah tak korang kene mcm yg aku kene nie .

cerita ini mengenai seseorang ..
seseorang yg aku kenal , yg aku pernah sayangg jugaa .
LOL
aku sayangg dia sgtt weiyh masa tu .
tp , dia mcm taik dgn aku .
untuk apa ?
nie lhaa yg aku ta sukaa bilaa lelaki bagi harapan kt perempuan .
lg lg bila lelaki tu dh berjanji .
memang aku benci lelaki yg berjanji , tp tak tepati .
jd , jgn berjanji sgt dgn aku even kau mmbr aku .
jelas kan ?

jantan nie , mulanyaa add aku kt FB ,
then , mulaa lhaa dia IM aku .
ahaa , lama weiyhh kwn dgn dia ,
lame kew ?
lama lhaa jgk dlm seminggu .
masa tu memang aku dh syok kt dia .
ahaa , then dia boley plak ckp dia syok kt aku jgk .
memang suka lhaa aku kn masa tu .
then , couple dgn jantan tuu .
baru beberapaa hari couple , dia buad hal .
dia suka cari salah aku , apa aku ta buad dia tetap nk salahkn aku .
jantan ap mcm tu ?
tiba tiba dia ckp dia tak nak kecewakan aku and yg aku ta bole tahan bila dia ckp ''hati dh tertutup untuk perempuan''
FCUK !
mula mula aku percaya , then aku lepaskan lhaa dia dgn berat hati .
lepas tu , aku baca wall dia .
Fuhhh !
suka weiyhh !
bersayang sayang dgn betina mane ntah .
dulu yewk yewk ckp dgn aku hati dh tertutup untk perempuan konon .
FCUK sampai mati weiyh :)
benci weiyh lelaki mcm kau !
kau fikir kau dh buad aku mcm tu , kau puas hati ?
ingat weiyh , kau akan kene balik lhaa JANTAN :)
Ingat sikit yg kau akan kene KARMA  !
kau puas ? GAME over ea ?
just wait and see apa jadi seterusnya dkt kau .
GAME OVER -

kau fikir kau sorangg lhaa boley buad ?
jgn sampai aku jd jahat , bila tanduk aku tumbuh , jgn harap aku nk biarkn kau hidup happy lepas apa kau buad kt aku . aku akan kenekan kau balik satu hari nnty , tggu weiyh .

nie lhaa sebabnyaa aku terlalu memilih dlm mncari teman hidup .
tak suka lelaki yg bagi harapan n berjanji tinggi ke langit tp tk tepati .
sia sia weiyh !
ingat tu , jgn sesukaa hati nk mainkan perasaan perempuan .
bila perempuan dh naik gila dgn sikap korangg , ape pun kami boley buad .
PEOPLE CAN CHANGE !

So now , aku nk bg MIDDLE FINGER untuk kau lhaa JANTAN !

for my boyfie : I do Lovee youu so much sayangg <3
dont u ever leave me . okayy ?
dont be like that SHIT MAN . okayy darl ?
i'm Happy with youu lhaa sayanggg .

for those , ingat nie : perempuan baik hanya untuk lelaki yg baik , perempuan jahat ? semestinya untuk lelaki yg jahat . so , behave urself k dear ?

blog aku , cerita aku . tak suka cara aku ?
BACK OFF !
berambuss dr blog aku lhaa :)
sikit pun tak heran .
treat me nice and i'll treat u nice too :)

thankyouu readers :)

I'm just an ordinary girl who live in awesome world