Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

Diaryy :)

bad dayy lhaa hari niyy kan :(
pagi pagi bangun niat na study , 
sebelum tu cuci mukaa dulu kt tandas .
keluar tandas jew , tergelincir then jatuh T.T

ingatkan ta dew papew , 5  minit lepas tuu baru rasa sakit .
tengokk katil daa penuh dengan darah .
Ohhemmjayy :(

pegy sekolahh dengan berselipar , kaki berbalut . 
gahh ~
sediyhh nyew :(

masa naa rehat , 
nampak ex boyfie . the old TEDDYBEAR .
Goshhh ~
mula mula nmpk mmbr dia , then nampak dia sekali T_T
ouhh heyy , mmbr dia ckp aku tempang ?
gahh ~ penampar nak ? tempangg lain lhaa dude .
korangg nie , ta kesian ?

ouhh then , my old TEDDYBEAR ask what happend to my leg .
and i said , jatuh tandas lhaa :(
ouhh heyy , mang sumpahh terkejott gilerr dia tegur .
i dont know lhaa if diaa ikhlas or taa time tuu .
its okayy lhaa if dia taa ikhlas , i can accept it .
nahh , lepass dia pergi .
suddenly aku menangis .
teringatt semuaa apa yg jadi masa kami coup dulu , 
ingatt masa kami gadoh .
ingat lg status fb dia yg cakap cakap pasal aku ,
arghh ~ memalukan and tahu dia sengaja naa malukan aku .
okayy lhaa , i accept it . dalam hati sumpah SAYANG dowh even dia buad macam tu semua .
memalukan lhaa bilaa ex boyfie malukan diri nie kt fb . right ? but , i just keep played it cool .
dalam hati nie menangis , Tuhan saje tahu :'(
ouhh then , balik sekolahh i keep looking at him .
aku tahu dia ta nampak , taa kesah . 
goshh ! rindu masa dgn dia dulu .
two months two days .

okayy . 
TEDYBEAR , selama aku couple dgn kauu dulu ,
akuu ta pernah terlintas naa mainkan perasaan kau .
semuaa yg kau fikir tu , ta betul .
hmm .. biarlahh kau terus fikir mcm tuu .
cerita sebenarnyaa , biarlahh aku pendam .
pada mata kau , aku salah . aku teruk . aku jahat and so on . right ?
its okayy if u keep think that i'm like that .

wanna see something ??


aku sayangg kau even kau ta tahu :(


ingat kan ? aku gelarkan kau TEDDYBEAR <3


i'm sugarr bunny and you're teddybear .

bear , aku tahu kitaa dah BREAK .
aku tahu kau pasti benci aku sekarang niy .
its okayy . aku terimaa .
aku tahu kau lg sayang dia .
aku tahuu :(
aku doakan kau bahagia dengan yg tersayang .
aku taa nak kitaa gadoh .
aku taa kan pernah lupakan kau .
kau yg terhebadd antara yg terhebadd dalam hidup aku .
aku ta salahkan perpisahan kitaa .
sebab aku percaya , setiap permulaan pasti ada akhirnya .
tp , aku bersyukur dengan ada nyaa kau selama dua bulan walaupun itu semua sudah berakhir .
maafkan aku :(

p/s : this post entry for you ex boyfie (TEDDYBEAR)

The End :)





I'm just an ordinary girl who live in awesome world