Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(
capital A <3

kitaa couple ? bukann 
kitaa kawan ? bukann
kitaa musuh ? bukann
kitaa bonding ? bukann 

semuaa bukan ! then ? kitaa ap ?

HAHA xD

budakk niyy kan , comeyl + kachak kan ?
taa pena tgok dia ke ?
niyy , ada kt sebelah niyy .
nampak taa ?
Hhahah :p
banyakk lhaa kau kan !
diaa manaa ada kt sini . diaa jaoh !
nun di IPOH sana ! 
oppss ! sorry ! bocor rahsiaa sikit . kah3 :p

weiyhh , nak sayangg kau laju-2 boleyhh taa ?
haiyyya -.- rinduu kauu weiyhh !
bilaa mahu dtg Jaybee nie oii ??
adikk mu suda dtg , kau ? bilaa lg ?

babe , 7 tahun lg taww .
apa tuu 7 tahun ?
HAHA , paham paham sendiri lhaa kan ??

LOL
naa jumpaa kau sekarang boleyhh taa ?
rindu tahap gaban weiyhh !

ouhh okayy , laterr sambongg yeah !

p/s : fii , tolongg tengok tengokk kan dia untuk I boleyy taa ? 

siapaa capital A ? SECRET :)

remember this readers , capital A not my boyfiee :)
or maybe one day will ? LOL . Hhhahah :p





I'm just an ordinary girl who live in awesome world