Take a not please !Aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tapi aku hanyaa meluahkan dan menceritakan kisah aku di diary aku. sekali lagi, kisah aku bukan kisah dongeng. aku juga bukan seorang penulis cerpen atau novel yg hanya mengarang cerita untuk mencari publisiti, tapi kisah aku adalah kisah benar yang berlaku sepanjang hayat aku. maafkan aku sekiranyaa sepanjang diary aku sebelum ini ada membuat korang terasa or something else. Thanks For Reading my blog
Daisypath Anniversary tickers
Kenapa aku selalu bertemu PERPISAHAN disaat aku baru hendak merasa BAHAGIA kembali? :'(

hangout :)



17 oct <3
hang withh my dear friend .
maria maherah 

hangout nie plan suka suka jew
tatao plak btol2 jadi pegyy
adoyy ,
mule nyeww taa na pegyy
da tu maria daa dtg ruma suoh pegi ,
so ?
kene larr pegyy . kan ?
tapi nasib baik mase pegyy tu ayah dia hantar kan

isyy , taa larat naa naik bass .
mcm ap annn .
haisyy .

hmm , pegyy cs tuu taa buad papew pon .
just naa ilangkan rase boring and tension after PMR .

firstlyy , carik barang makeup aku yg daa abiss .
perghh , ta mcm mahal plak an .
haisyyy ,
geramm siakk .
tp . beli jugak . HAHA *

thenn , adik maria ngade naa pegy mkan plak .
so ?
ap lg ?
melantak jew larr

after eat .
HAHA *
masok innercityy plak .

pusing pusing jew cuci mata tgokk barang kt sane .
lepas keluar innercityy tu , 
nmpak satu baju niee .
cantikk sgt sgt .
teringin taww .
then ap lg ?
teruss larr beli .
HAHA *
orang lain taa bole amikk .

arhhh , lega rase nyeww dpt baju tu .
hee .

then , dok kt lua .
tetiba nmpak budak skola f5 .
mcm ap seyhh dowg .
HAHA *

after that , masok balik cs .
pusing pusing lagi .
haiyyo .
penat giler ..

kalau penat mestyy larr balik an ?
so ,
kite owg pun balik uma .
naik bas jew .

dalam bas tu ,
jumpe dgn adiq agkt .
adiq aien .

adiq aien ckp ,
dia terserempak dgn boyfiee dia .
tapi , mase tuu boyfiee dia dgn perempuan lain .
adiq sediyhh sgt mase tuu .
then , adiq ckp dia terus putus kt situu jgak .
cian adiq kan ?
nasib baikk dia taa nangis .


adoyy , penat daa menaip nie .
sambong cerita lain larr
byebye :)



I'm just an ordinary girl who live in awesome world